Order our NEW Go-To Guide™: GETTING STARTED with School-Age Stuttering Therapy Order our NEW Go-To Guide™: GETTING STARTED with School-Age Stuttering Therapy

Practical Thoughts Persian

منابعی برای والدین کودکانی که لکنت دارند

منابعی برای والدین کودکانی که لکنت دارند

اخیراً در طی گفتگو با یکی از همکاران، در مورد یکی از دانش آموزانش مشورت می کردیم و او شروع به بحث در مورد چگونگی واکنش والدین دانش آموزانش به زندگی جدید مدرسه-در-خانه کرد.  (ممنون، پریتی!)

همانطور که ما به بحث در مورد چالش‌های تلاش برای ایجاد تعادل در انجام وظایف خود و حمایت از خانواده‌ها - که او آن را "ظرفیت والدین" نامید، ادامه دادیم.

عجب، ضربه ای به صورتم زد.  من خیلی سخت کار می‌کردم تا به والدین دانش آموزانم تمام «کارهایی» را بدهم که می‌توانستند برای حمایت از فرزندشان که لکنت دارد انجام دهند، و نیروی ثابت و پایداری در هر زمان باشم، فراموش کردم که ممکن است آنها به اندازه‌ای که من برایشان راهنمایی می‌فرستم کار نخواهند کرد.

سه کلمه دیگر از گفتگوی من با پریتی: بیایید تعاملاتمان را انجام دهیم...

۱-ساده

۲-مفید

۳-موثر در شرایط خانه

افسوس بزرگ، یک قدم به عقب، و این چیزی است که از آن بحث حاصل شد.  بدیهی است که این فهرستی کاملی از منابع برای والدین نیست.  این یک شروع/ادامه عالی از منابع، با یک پیشنهاد دوستانه برای ارائه آن‌ها به والدین به صورت آگاهانه، آهسته و پیوسته است.

امیدواریم مفید باشند و به افزودن منابع در وبلاگ افکار عملی ، کانال یوتیوب ، جزوه ها و ویدئو ها رایگان نکات کاربردی و در رسانه‌های اجتماعی (فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر ) ادامه دهیم.  شما همیشه می توانید با ارسال ایمیل به info@stutteringtherapyresources.com به ما اطلاع دهید که چه چیزی نیاز دارید.

ویدیوهای نکات کاربردی (در وب سایت و کانال یوتیوب  ما)

جزوات نکات کاربردی

سازمان ها - ارتباط خانواده ها و کودکان!

Translation: Sareh Yousefi Zadeh, Speech-Language Pathologist & Morteza Soleyman Dehkordi, Speech-Language Pathologist.n

 ترجمه : ساره یوسفی زاده , آسیب شناس گفتار و زبان - مرتضی سلیمان دهکردی، آسیب شناس گفتار و زبان