Order our NEW Go-To Guide™: GETTING STARTED with School-Age Stuttering Therapy Order our NEW Go-To Guide™: GETTING STARTED with School-Age Stuttering Therapy

Practical Thoughts Persian

پاسخ گویی به سوالات همایش گفتاردرمانی

پاسخ گویی به سوالات همایش گفتاردرمانی

به شرکت کنندگان همایش گفتاردرمانی خوش آمد می گوییم!من می خواهم از اشتیاق و تمایل شما برای یادگیری بیشتر در زمینه ی لکنت در  زمان  همایش گفتاردرمانی در آگوست 2018  تشکر کنم.آن یک واکنش غافلگیر کننده به ارائه ی بنده هم در زمان جلسات زنده و هم در زمان  هفته های بازپخش بود.

مدرسه شروع شده است و من با علائم تب به میز کار برگشته ام و سعی می کنم که ایمیل ها ،سوالات Q&A و دیگر درخواست ها را پاسخ بدهم.پس بسیاری از شما سوالاتی داشتید که من تصمیم گرفتم که از طریق پست های وبلاگ به آن ها پاسخ بدهم،پس همه می توانند بهره ببرند.

این سایت را به عنوان محلی برای رجوع و پیدا کردن پاسخ ها و منابعی که کمک می کند شما اعتماد به نفس خود را در زمینه ی بهبود اثر بخش درمان لکنت افزایش دهید، نشانه گذاری کنید!

خبر خوب این است که ما قبلا جزوات و ویدیوها و همچنین در بسیاری دیگر از پست های وبلاگ افکار بالینی داریم که می تواند به سوالات شما بینش دهد.لطفا در اطراف سایت جست و جو کنید ال همه ی مواردی که ما ارائه دادیم را ببینید.

در هفته ای که می‌آید،برای اطلاعات بیشتر در مورد اهداف،شایستگی،ترخیص،اختلالات هم زمان و سایر موارد،این سایت را بررسی کنید.

در نهایت ،فراموش نکنید که ما منابع جامع و بالینی را  در زمینه ی درمان  لکنت زود هنگام کودکان و درمان لکنت در سنین مدرسه،همچنین نحوه ی همکاری با معلمان و خانواده ها با کودکان خردسال و در سنین مدرسه که لکنت دارند و نحوه ی کمک برای دانش آموز دارای لکنتتان که قلدری  به حداقل برسد،تالیف کرده ایم.

من با اطلاعات بیشتر بر می گردم!گوش به زنگ بمانید!

Translation: Kosar Goudarzian, Speech-Language Pathologist & Morteza Soleyman Dehkordi, Speech-Language Pathologist.n

 ترجمه : کوثر گودرزیان , آسیب شناس گفتار و زبان - مرتضی سلیمان دهکردی، آسیب شناس گفتار و زبان